Here I come - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte B. - WaarBenJij.nu Here I come - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte B. - WaarBenJij.nu

Here I come

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

14 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Morgen vlieg ik naar Melbourne! Ik weet niet of ik nog heel actief ga zijn in Australië op deze site. In Frankrijk heb ik ook alleen in het begin een paar keer iets geschreven... :P Maar ik zie wel wanneer ik tijd én zin heb. Ik ga er vast wel een keer iets opzetten, maar wanneer en hoe vaak weet ik niet, haha.
Ik heb er in ieder geval zin in! :D

Laterrr!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 38844

Voorgaande reizen:

23 Januari 2013 - 01 Juli 2013

Uitwisseling Madrid

15 September 2009 - 01 Juli 2010

Working holiday Australia

04 Juli 2009 - 30 Augustus 2009

Campingwerk Frankrijk

Landen bezocht: