Pisvlek! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Charlotte B. - WaarBenJij.nu Pisvlek! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Charlotte B. - WaarBenJij.nu

Pisvlek!

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

12 November 2009 | Australië, Melbourne

Ik heb altijd heel veel dingen waarvan ik denk 'dat ga ik op mijn waarbenjij.nu zetten!' en als ik dan eenmaal achter de computer zit ben ik het weer allemaal vergeten... :/ Ik heb best veel te vertellen en er gaat geen chronologie in zitten, dus let daar maar niet op. ;) Deze week heb ik maar twee dagen gewerkt. Er was een nieuw iemand aangenomen en ik moest aan haar gaan uitleggen hoe de catering werkte. En toen smste m'n baas me dat er de volgende dag geen catering was, dus dat er geen werk voor me was. De volgende dag (gister) smste hij me dat ik donderdag en vrijdag ook niet kon werken! Vandaag kon ik m'n salaris voor maandag en dinsdag ophalen en die nieuwe was er ook niet en hij zei dat het heel rustig was en dat er daarom geen werk was. Maar ja, waarom gaat hij dan een nieuw iemand aannemen? :S Ik vind het allemaal een beetje vaag, want hij zegt wel dat hij supertevreden over me is enzo. In ieder geval heb ik geen zin om maar 10 uur per week te werken en dat ik dan niet eens m'n hostel van het salaris kan betalen. Nou ja, vrije tijd is natuurlijk nooit slecht, maar I need the money, haha. Dus ik ben vandaag maar weer op zoek gegaan naar iets nieuws... Ik hoop dat het een beetje snel gaat. :P
De lifesavingcursus gaat ook goed. Ik train nu best veel in het zwembad. Maandag gingen we open water zwemmen in de zee en ik ben er achter gekomen dat ik dat echt helemaal niks vindt, in ieder geval niet als je niet meer kan staan en met een zwembril op moet zwemmen. Je ziet zo heel vaag een beetje zeewier en ik viond het gewoon niks dat je niet weet wat er zit enzo. Er zaten ook weer allemaal kwallen. :/ Daarom train ik zo veel in het zwembad, omdat ik me goed wil voelen over m'n conditie, omdat dat het enige is waar ik me zeker over kan voelen, haha. :P
Het is hier nu eindelijk superlekker weer. M'n extra jas en vest hoef ik niet meer overal mee naar toe te nemen. Ik ben al een aantal keer naar het strand geweest. Het strand is hier veel smaller dan in nederland en er zitten ook een soort van hele irritante kleine beestjes die op je gaan zitten en dan bijten ofzo (het jeukt in ieder geval). :P en verder zijn de vliegen hier zo irritant, het zijn er nog niet echt veel, maar normaal heb je gewoon een vlieg die op je gaat zitten en dan veeg je hem weg en dan is hij weg. Maar als je dat hier doet, komt hij gewoon weer terug en hij gaat de hele tijd bij je mond en neus zitten enzo. :/ Ik ben ondertussen ook al weer twee keer naar de bios geweest. een keer naar 'The imaginarium of Dr. Parnassus', dat was een beetje een vage film, ik raad hem niet aan. En de andere keer anar 'A christmas carol', maar die was in 3D! :P Die laatste was wel leuk, maar ik denk dat ik hem ook niet echt bijzonder had gevonden als hij niet in 3D was. Wel grappig om met 30 graden een kerstfilm te kijken.
Gister ben ik naar de markt geweest en toen heb ik gewoon oude kaas gevonden en gekocht natuurlijk! :D Ik ben er helemaal blij mee, haha. er was ook een ander kraampje met een aantal Nederlandse dingen, bijv. rinse appelstroop, koffiewafels, bolletje beschuit (met engels opschrift) en amandelboterkoek. De markt is hier trouwens ook anders dan in Nederland, het is overdekt en de kramen zijn meer permanent denk ik, bijna als winkels. Maar ze verkopen wel dezelfde pauperdingen als in Nederland. :P
Oh jaaa, duit heb ik volgens mij ook nog niet verteld! Het is al twee weken geleden ofzo, maar ik had een roommate hij kwam pas in de kamer toen ik en mn andere 2 (franse) roommates al lagen te slapen en hij was echt superdronken. Ik rook de alcohol gewoon in mijn bed (hij sliep in het bed onder mij). En hij nam ook een meisje mee de kamer in en die lachte echt superiiritant en toen gingen ze in zijn bed liggen en toen gingen ze gewoon heel hard praten enlachen enzo en je horode zo'n geluid van broeken/riemen/gulpen enzo. ik had echt geen zin om boven een stel neukende mensen te gaan liggen, maar gelukkig kwam het niet zo ver, want dat meisje ging weg. Op zich ook wel logisch, want het was echt een hele lelijke gozer zag ik de volge4nde ochtend, zelfs als je een hele doos wijn op hebt zou nog geen haar op hoofd eraan denken om met hem te seksen, whaha. Maar goed, toen viel hij in slaap en ging hij KEIhard snurken. Toen ik eindelijk bijna in slaap viel door het gedreun heen deed een van de fransen het licht aan en hoorde ik ' ah putain' (dat betkent kut in het frans). Bleek dat die zuiplap gewoon in de hoek van de kamer aan het pissen was, over het randje en de slippers van een van die arme fransen! :O Haha, omg. Gelukkig is hij nu weg. :P
Nog iets grappigs (ik moest er in ieder geval heel hard om lachen): in het Duits is snor 'Snorbard'. XD
Heel vaak als ik vroeg moet werken en ik ontbijt on 7 uur ofzo, gewoon doordeweeks, dan zijn er soms nog van die mensen (Britten en Ieren ahum) die nog aan het zuipen zijn. XD En dan kom ik net uit mn bed zijn er allemaal van die dronken mensen. XD
Okay that's it!

  • 12 November 2009 - 21:37

    Kimberley:

    hahahaha ik moet altijd zo lachen om die verhalen van jou!
    lekker vies van die gozer, had ie het nog wel opgeruimd?
    en heb je alweer nieuw werk gevonden?
    ik heb toetsweek nu, die mis je zeker al wel heel erg? :P hmm dat zal wel niet! :D en groot gelijk heb je, want ik word er gek van.
    morgen wiskunde..

    zit je nu eigenlijk nog steeds in melbourne?
    xxxxxxxxxxx

  • 16 November 2009 - 10:31

    Marcel K, Uit NL:

    goeiendag

    je ken me niet, maar ik zat even te zoeken om krokette te eten in melbourne, of ergus in oz.
    zit zelf vanaf maart in oz, ooskust gehad QLD,NSW, en nu in VIC werken.

    hoop dat je berichtje op me site kunt achter laten
    mvg dankje wel
    greetz
    mars
    www.marcelkoornneef.waarbenjij.nu

  • 17 November 2009 - 17:22

    Lilian:

    Ieeeuw pisvlek :S Wat een vieze jongen (maar volgens mij wist ik dat al, want je stuurde het ook in je berichtje een tijdje geleden :P) Haha snorbard, echt weer iets voor jou xD Grappig dat je Nederlands eten op de markt daar kan kopen! Heb je toch eens iets anders dan al die vegemite :P Is A Christmas Carol leuk? Ik wil er ook graag heen :) Ik stuur je straks ook nog wel een berichtje op hyves, anders wordt deze zo lang xD xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 38852

Voorgaande reizen:

23 Januari 2013 - 01 Juli 2013

Uitwisseling Madrid

15 September 2009 - 01 Juli 2010

Working holiday Australia

04 Juli 2009 - 30 Augustus 2009

Campingwerk Frankrijk

Landen bezocht: