Le train - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte B. - WaarBenJij.nu Le train - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Charlotte B. - WaarBenJij.nu

Le train

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

03 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Morgen is het zo ver: dan neem ik de trein naar Nîmes! Gelukkig vertrekt hij pas rond het middaguur, dus ik hoef niet midden in de nacht m'n bed uit, jeee! Ik ben net begonnen met inpakken en het is best veel werk. Ik heb echt zin in de reis, want ik vind het leuk om met de trein te reizen. :P Verder ben ik eigenlijk niet zenuwachtig, alleen ben ik een beetje onzeker over het Frans. Maar goed, ik zie het allemaal wel, eerst nog even de diploma uitreiking vanavond. Ik ga weer verder met inpakken en jullie horen nog van me!

  • 06 Juli 2009 - 10:24

    Maud:

    yeah have fun! hoe zeg je dat, bonne voyager of iets? gelukkig kan jij beter frans dan ik =)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Charlotte

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 38848

Voorgaande reizen:

23 Januari 2013 - 01 Juli 2013

Uitwisseling Madrid

15 September 2009 - 01 Juli 2010

Working holiday Australia

04 Juli 2009 - 30 Augustus 2009

Campingwerk Frankrijk

Landen bezocht: