Tijd om weg te vluchten - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Charlotte B. - WaarBenJij.nu Tijd om weg te vluchten - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Charlotte B. - WaarBenJij.nu

Tijd om weg te vluchten

Blijf op de hoogte en volg Charlotte

21 Januari 2013 | Nederland, Utrecht

Kijk naar buiten. Ok, dat zegt genoeg over waarom ik hier zo snel mogelijk weg moet! De afgelopen week bestond uit sneeuw, temperaturen onder nul, ijswinden die in m'n tedere gezichtshuidje snijden, een ernstig gebrek aan zonlicht, dezelfde vormeloze kleren die me warm moeten houden maar er niet uit zien, alleen vervoer per bus of lopend. Ik ben er klaar mee! Ik moet weg... Daarom vlucht ik over twee dagen naar het zuiden. Madrid, wel te verstaan. Ook in Madrid is het nu niet erg warm (graad of 8), maar: het virest er in ieder geval niet en er ligt ook geen sneeuw. Daar zou het Nederlandse weer nog eens iets van kunnen leren. Bovendien schijnt daar bijna iedere dag de zon en dan ook nog lekker de hele dag door. Daar word ik happy van. :)
Ik vlieg dus woensdag aan het eind van de middag en kom 's avonds in Madrid aan. Donderdag moet ik gelijk om half tien 's ochtends op de uni zijn om een test te maken waarbij mijn Spaans niveau wordt bepaald (wat waarschijnlijk niet al te hoog is hehe). Dan wordt ik naar aanleiding van m'n niveau in een klasje geplaatst en beginnen volgende week dinsdag m'n Spaanse lessen voor 2 weken lang.
Oja, iedereen is helemaal afscheid van me aan het nemen, maar ik besef me echt niet dat ik bijna wegga haha. Dat komt denk ik pas als ik daar ben.
Jullie horen van me!

  • 21 Januari 2013 - 16:47

    Nicole:

    Ha chica,

    WOW dat is nog eens een goed vooruitzicht!! Kon ik ook maar vluchten voor dit verschrikkelijke weer.
    Heel heel veel plezier, geniet en maak er een onvergetelijke tijd van. Succes met je Spaanse test ;D. Ik ga je verhalen volgen om zo toch nog even weg te dromen....
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charlotte

Actief sinds 27 Juni 2009
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 38817

Voorgaande reizen:

23 Januari 2013 - 01 Juli 2013

Uitwisseling Madrid

15 September 2009 - 01 Juli 2010

Working holiday Australia

04 Juli 2009 - 30 Augustus 2009

Campingwerk Frankrijk

Landen bezocht: